Οι εννιά στις δέκα πληροφορίες που κυκλοφορούν στο διδύκτιο είναι ψέμματα ή μισές αλήθειες. Η καταγραφή τους βοηθάει στον έλεγχο και στο ξεσκαρτάρισμα.

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011

Ελληνοαμερικανοί ιδρύουν ένα δίκτυο... anti-Facebook βαφτίζοντάς το Unthink


Εκτύπωση E-mail


Image
Ένα νέο κοινωνικό δίκτυο (www.unthink.com), με έδρα την Τάμπα της Φλόριντα στις ΗΠΑ, αυτοπροβάλλεται ως anti-Facebook, χρησιμοποιεί το ανατρεπτικό σλόγκαν «Δεν είμαστε ένα ακόμη κοινωνικό δίκτυο. Είμαστε μια κοινωνική επανάσταση» και από την πρώτη στιγμή της -διακριτικής- λειτουργίας του σημειώνει τόσο μεγάλη ανταπόκριση μεταξύ των χρηστών, που η πρόσβαση σε αυτό έχει ήδη καταστεί αρκετά δύσκολη.
Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον το ότι την πρωτοβουλία για τη δημιουργία του νέου δικτύου είχε μια ομάδα Ελληνοαμερικανών: Ιδρύτρια και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Unthink Corporation, που βρίσκεται πίσω από το δίκτυο, είναι η Νατάσα Ντέντις, ενώ συνιδρυτές είναι ο Πάνος Κοντσές (που είναι επίσης πρόεδρος) και ο Σπύρος Βέρρας (που είναι και νομικός σύμβουλος), όλοι απόφοιτοι αμερικανικών πανεπιστημίων με μεγάλη επαγγελματική και επιχειρηματική εμπειρία.
Το Unthink, που εμφανίζεται «φιλοσοφημένο» και «συνειδητοποιημένο», σε μια εποχή οικονομικής κρίσης και κοινωνικής αναταραχής, ιδίως μεταξύ των νέων ανά τον κόσμο, υπόσχεται ότι δεν θα πουλήσει ποτέ τα προσωπικά δεδομένα κανενός χρήστη για να αποκομίσει χρηματικά οφέλη, ούτε θα τον «κατασκοπεύει», ούτε θα του «σερβίρει» διαφημίσεις, σε μια προφανή προσπάθεια να διαφοροποιηθεί από τις πολιτικές του Facebook και άλλων κοινωνικών δικτύων.
Οι χρήστες του Unthink έχουν την πλήρη κατοχή και τον έλεγχο των προσωπικών στοιχείων τους (όνομα, ηλικία, θρησκεία, πολιτικές πεποιθήσεις κ.ά.), που θα θελήσουν να προσθέσουν στο «προφίλ» τους. Η εταιρεία που λειτουργεί το Unthink και η οποία έχει λάβει κεφάλαια περίπου 2,5 εκατ. δολαρίων από επενδυτές, θα καλεί τους χρήστες να αποφασίσουν αν θέλουν κάποιες εταιρείες να «χορηγούν» τα προφίλ τους. Με τον τρόπο αυτό, το δίκτυο θα δημιουργεί διαφημιστικά έσοδα. Οι χρήστες όμως, καταβάλλοντας το ποσό των 2 μόλις δολαρίων τον χρόνο, θα έχουν τη δυνατότητα να απαλλάσσονται από οποιαδήποτε διαφήμιση.
Πολλοί μπορεί να είναι επιφυλακτικοί ως προς την προοπτική επιβίωσης του Unthink απέναντι στον κολοσσό του Facebook, που πλησιάζει πλέον τα 800 εκατ. χρήστες. Αναλυτές πάντως υποστηρίζουν ότι και μόνο η εμφάνιση ενός ακόμη «εναλλακτικού» κοινωνικού δικτύου αποτελεί σημάδι των καιρών. Δεν είναι τυχαίο ότι το Unthink έχει ήδη δημοσιοποιήσει το ιδεολογικό «μανιφέστο» του, ενώ η επικεφαλής του Νατάσα Ντέντις τόνισε πως «αν θέλουμε να είμαστε ελεύθεροι, πρέπει να ελέγχουμε τις επικοινωνίες μας».
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου